Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani reklam firması açıcak olursam bu firmalarla anlaşma yapmam mı gerekir?
Fikrim yok bu konuda,ben yayıncıyım hocam reklamcılık hiç yapmadım.Zaten ülke bu haldeyken pek mantıklıda değil gibi görünüyor.