Merhaba,
Arkadaşlar bir tanıdığımın bir problemi var. Whmcsde kayıtlı olan bir müşteri destek talebi açmaya çalıştığında oopss diye bir hata gelmekte ve destek talebide gelmemektedir. Bu konuda yardım edebilecek arkadaşlar varsa sevinirim.
İyi Çalışmalar...