Merhaba arkadaşlar chartboost kullanan var mı?
Unity ile geliştirdiğim oyunun içerisine chartboost ekledim. Ancak bootups kısmında ufak bir oynama olmasına rağmen impressions bölümünde herhangi bir oynama yok.
Acaba nerede yanlış yapıyorum? Chartboost neye göre ödeme yapıyor detaylı bir şekilde yardımcı olabilecek birisi var mı?