COZENC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.cnet.com/how-to/fixing-wi...hpad-problems/ bu sayfada ekstra çözümden bahsedilmiş bakar mısınız ?
Hocam onuda denedim bende bahsedilen devre dışı bırak butonu aktif değil. Biostan falan kapanmazmı acaba