sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denedim hocam kapanmadı
r10+ falan istemiyorum dert değil ama aygıt yöneticisinden devre dışı bıraktığında olmama gibi bir ihtimali yok. Kapanır yani