Olabildiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Özellikle domain bölümünde.

Ancak eski r10'a göre evet, yardımlaşma tükeniyor maalesef.

Ben bildiklerimin %80'ni bu forumda öğrendim. Ama şuan yeni üye olanlar %30'nu öğrenecek çünkü yardımlaşma azaldı.

Biz gerçekten bir aileyiz. İyisiyle, kötüsüyle. Ve ne kadar öğretirsek, öğrenirsek o kadar fayda alır/sağlarız.