NurHaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atılan konu başlığını görünce. ''Aha r10da süper bir domain diyorum'' hele birde konuyu cevaplayan kişiler olduğunu görünce heyecan yapıyorum. bir şevkle konuya giriyorum. Birde bakıyorum. Domain tam bir hayal kırıklığı ((

Buna benzer bir çok heyecan yaratan konu başlığı atan arkadaşlarıma sevgiler saygılar )
maalesef forum 20 TL lik domain arayan arkadaşlarla dolu...