cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisi de ad-server'dır yani sayımlar o serverlar üzerinden yapılır reklam anlaşmalarında.Double Click google ürünü olduğu için daha çok tercih edilir.
Yani reklam firması açıcak olursam bu firmalarla anlaşma yapmam mı gerekir?