Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam.


Teşekkür ederim hocam.


Sizede ayrıca teşekkürler büyük bir sabırla sorularımı yanıtladığınız için.


Merhaba, dekont felan kolay hocam onu hallederim. Tam teşekküllü hastane devlet ve ya özel farkeder mi? Ayrıca ben herhangi bir imza atmadım diye hatırlıyorum sadece hasta dosyası var. Zaten dosyaya imza atsam dahi herhangi bir durumda şikayet edemezsin gibi kendi lehine madde oluşturabileceğini sanmıyorum.

şikayet etmeden evvel dislerinizi kontrol etme koşulu yok. Bence evvela şikayetinizi yapın sobrasinda dosyaya delilnolarak koyabilirsiniz. Ama hastane raporu koyacaksanız da dis etleriniz şişken gec kalmadan bir dis hastanesine (birkaç hatta. .) kontrol ettirin. özel veya devlet şu anlamda farkeder : özel hastaneye hakimin pek itibar edecegini sanmiyorum . para yedirmis olma ihtimalinize karsilik ciidiye almayacaktir o raporu. Onun yerine bir devlet dis hastanesi daha itibarli olacaktir. Veya guvenilir kurumsal bir ozel hastane. Veya üniversite egitim arastirm hastanesi super olur. . Bu arada rica ederim yardimci olmaya calismak amacim zaten.