Vomagroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara ek olarak tam teşekküllü bi diş hastanesinden yanlış tedavi uygulandığına dair rapor alıp dava açacagınız diş hekimi faturasını da dosyaya eklemeniz.Ayrıca tedavi öncesi herhangi bir sözleşme imzaladıysanız sorumluluk için dava zorar girer diye biliyorum.
Delil kısmına girmek istememiştim ilk etapta. tabii birçok şey var. Bu arada sözleşme imzalanmış olsa dahi davayı bu anlamda etkileyeceğini düşünmüyorum. Bir açık ille bulunur. .