Ben de zaten pm attığımi zannederek boşuna bekletmişim. Açıklamalarım da nereye gitti anlayamadım. Özetle şöyle ifade edeyim. Şikayet hakkı tabii ki var. Benim hareket noktam şu olurdu : once ceza davası açarak doktorun sorumluluğuna gitmek ve ardında alacağım mahkeme kararina göre (tabii ki mahkeme o doktoru cezaya hükmederse) hukuk mahkemesinde tazminat davası açmak. Maddi ve manevi tabii. Ceza davası ile birlikte aynı anda tazminat davası açılırsa , hukukahkemesi tazminata karar vermek icin ceza davasinin sonuclanmasini bekleyecektir. sorularinizi alabilirim.
Bunlara ek olarak tam teşekküllü bi diş hastanesinden yanlış tedavi uygulandığına dair rapor alıp dava açacagınız diş hekimi faturasını da dosyaya eklemeniz.Ayrıca tedavi öncesi herhangi bir sözleşme imzaladıysanız sorumluluk için dava zorar girer diye biliyorum.