Hocam o paraya alın bi gt 250 r kapalı alanda 2 gün alışın daha sonra ehliyeti alın direksiyona tek gireceksiniz sürücü kursu hariç 300 lira bi masrafı olur bir yıl boyunca hız yapmayın tamamdır