RUZGARBERAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar , sizin adınıza sevindim sitelerin lokasyon farklılıgı sektor ve icerik farklılıgı ve trafik saatleri ve günleri bunları yeterince analiz edebiliyorum genel anlamda bir düsüs var bunu ya wm ye yada dmin whos bilgilerine baglamak zorunda kalmam ins .
Tüm sitelerinde ziyaretçi kaybı yaşaman çok ilginç. Aklıma gelen tek şey senin sunucun ile ilgili olabilecek sorunlardır.

Genel bir anormallik yok çünkü. Buna emin olabilirsin

Dediğim gibi genel anormalliği anlamak da mümkün değildir. Çünkü ne kadar üzülen kişi varsa, tam tersine o kadar da sevinen kişi oluyor