Hocam

Web işinde yardımlaşma art niyet nedeniyle bitti,

Benim ücretsiz yardımcı olduğum adam benim işlerimi bozar hale geldi,

Ben 2007 yılından beri yazılım işindeyim, hayatımı yazılım ile kazanıyorum, adam benden öğreniyor 3 ay da profesyonel oluyor(sözde) ve piyasası 2500 TL olan programı 500 tl'ye yaparım diyor bizim işlerimizi bozuyor.

Ben bu adama neden yardım edeyim?

Kendi ayağıma mı sıkayım?

Dünyanın en değerli şeyi bilgidir, bedava asla ve asla verilmemelidir

Artık alın teri değil, akıl teri önemlidir...