Artık sadece ticaret forumu gibi oldu.
Bir konuda uzman olan adam, uzman olmadığı bir alanda yardım istiyor mesaj atanların hemen hemen hepsi ücret dahilinde yapmak istiyor, öyle olunca adam da kendi uzman olduğu alanda yardımı ücretli yapmak istiyor. Bu da en basit örnek aslında forumun bu hale gelmesini özetleyen.