Birde kendilerini acındırmaları yok mu? Abi öğrenciyiz mağdur kaldık hesap numarası gönderelim paramızı gönderin. Telefonda ağlanıyor sızlanıyorlar Allahtan yanında ki kişi pot kırdı. Dedim kaç kişinin yanlışlıkla faturasını yatırdınız hemen telefonu kapattı. Fatura 200 TL 'nin üzerinde olduğu için hiç içime sinmedi.