Merhaba arkadaşlar bugün yaklaşık 4 saat önce bi numara aradı.
Arayan kişi: Merhaba hocam yanlışlıkla faturanızı yatırdık bilginiz var mı?
Ben: Hayır ne faturası
Arayan kişi: Avea faturası
Ben: Kontrol ediyorum (baktım yatırmışlar.)
Arayan kişinin yanındaki kişi: O kişide başkasını arıyor aynı şekilde diyor ki faturanızı yatırdık yanlışlıkla öğrenciyiz vs.
Arayan kişi: şiiiş sessiz ol dedi telefonu kapattı.
Sonra mesaj attım hesap numarasınızı gönderin yatırayım dedim. Oda abi tc vereyim dedi. Bende tc ile iş yapılmaz bende sana 11 haneli numara söylerim orası kolay dedim.
ve hesap numarası ve ona ait kimlik bilgisi istedim
hala ses soluk yok
%99 çalıntı kredi kartıyla işlem yapıyorlar.
Durumu polise bildirim ve gerekli işlemin yapılıyor ve yapıldığını bildirdiler.
Dikkatli olunuz.