Hocam şuanda sürekli olarak araç sürüyorum yani birşey sürme konusunda 0 değilim ama motoru nedense çok istiyorum havasındanmıdır suyundanmıdır bilmiyorum scooter tarzı motorlar çok kötü duruyor birde kekoların kullandığı motorlar çok kötü geliyor böyle bir motorla başlarsam alışmam çokmu sıkıntılı olur veya alışma sürecim çokmu zorlu geçer
alışana kadar trafiğe çıkmazsan sıkıntı yok