KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç motor sürmediysen öncelikle bi scooter tarzı tavsiye ederim gaz ve direksiyonu iyice kavraman için ondan sonra küçük debriyajlı bir motor bundada debriyaj ve vites sistemini tamamen kavraman için gerekli ondan sonra bu iyi bir başlangıç olabilir
Hocam şuanda sürekli olarak araç sürüyorum yani birşey sürme konusunda 0 değilim ama motoru nedense çok istiyorum havasındanmıdır suyundanmıdır bilmiyorum scooter tarzı motorlar çok kötü duruyor birde kekoların kullandığı motorlar çok kötü geliyor böyle bir motorla başlarsam alışmam çokmu sıkıntılı olur veya alışma sürecim çokmu zorlu geçer