KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim amcamın oğlu yetkili servisini yapıyor bajaj pulsarlarada o bakıyor hiç bir sıkıntısı yok ağır motor hem hafif motorda değil sürat yapmıyor diyorlarsa çıkıp bir pistte bassınlar bakayım olumsuz bi tarafını görmedim açıkçası ben memnun kaldım diğerlerine göre daha güzel bir motor hem sürat olarak hem görünüş olarak hemde hız olarak arkadaşım almıştı motorunu topladılar test sürüşüne çıktık silindirler rodajını tamamlamamasına rağmen sıfır olmasına rağmen 130 140 civarı hız yaptık ve dijital göstergesi var araba ileda yan yana o hızda gidecek şekilde
Daha önce hiç motor sürmemiş,sadece motor tutkunu olan birisi için bu model başlangıç için iyimidir peki hocam ?