furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandınız mı hocam siz? Bende onu duydum bir kaç kere ondan baktım. Olumlu olumsuz taraflarını biliyor musunuz? Yanlış hatırlamıyorsam lastikleri kötü oluyor değiştirmeniz gerekiyor ve sürat yapmıyor pek diyordu bir kaç kaynakta.
denedim amcamın oğlu yetkili servisini yapıyor bajaj pulsarlarada o bakıyor hiç bir sıkıntısı yok ağır motor hem hafif motorda değil sürat yapmıyor diyorlarsa çıkıp bir pistte bassınlar bakayım olumsuz bi tarafını görmedim açıkçası ben memnun kaldım diğerlerine göre daha güzel bir motor hem sürat olarak hem görünüş olarak hemde hız olarak arkadaşım almıştı motorunu topladılar test sürüşüne çıktık silindirler rodajını tamamlamamasına rağmen sıfır olmasına rağmen 130 140 civarı hız yaptık ve dijital göstergesi var araba ileda yan yana o hızda gidecek şekilde