saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@PrivateTR; Berk arkadaşımızla bir ilanım sayesinde tanışma fırsatım oldu. Adam olmayacak bir scriptimi tamir etti (şu anda son rötuşları kaldı) Gerçekten kendi işiymiş gibi ilgileniyor ve inanın en iyisini yapmak için uğraşıyor. Henüz is teslimini almadım ama konusunu görünce yazmak istedim. O kadar çok ilgileniyor ki ufak eksiklikleri bile hallediyor. Başka biri olsa şimdiye defettiydi başından.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İşin %75 lik bir parçası tamamlandı.
Kontrolleri devam ediyor. anlaşılan süre içerisinde teslimini sağlayacağım inşallah.

İş Alımı Açıktır