@Netwebo , umrumda değil diye bişey yok. yorum atan herkesten Allah razı olsun. Yanlız bence ben vurdum durmaz değilim de sen dikkatsizsin he ne dersin ? Şuraya bir bak istersen. ben ne yazmışım. Ayın 20sinde yani konuyu açtığım gün sorunu çözdük
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:49:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:39:26 --
Sorun çözüldü.
Mac adresi değiştirilmiş, onu düzenledikten sonra 2kez reboot attim ve erişim açildi.
Konu kilitlenebilir.