Andersen'den masallar anlatmana gerek yok.Ufuk'tan devralırken bu botun kullanıcıları olduğunu bilmiyor muydun? Onlara destek olmak zorunda olduğunu da bilmiyor muydun? Bu yüzden sende hakkımız var, bize borçlusun.Ufuk'la aranızda geçenler sizi ilgilendirir, biz satınalanları ilgilendirmez.Ömürboyu destek sözüyle aldık, şimdi ne olacak? Empati yap, bir kere de kendini bizim yerimize koy ve öyle düşün.Bizim ne suçumuz var?