Bu yazı satış baltalama girişimi değildir.
Ürünü satın aldığım için olumlu olduğu kadar olumsuz yorum yapma, memnuniyetsizliği dile getirme ve eleştirme hakkımın olduğunu da düşünerek ve bu konuda yetkiliye danışarak bilgi aldıktan sonra yazıyorum.
Scripti 500 liraya satın aldım. Parayı göndermeden önce yönetici panelini incelemiş olsaydım bırakın 500 lira vermeyi , bedava verseniz almazdım emin olun.
( Ayrıca sonradan fark ettim ki 1500, 750, 500 bunlar boşaymış.. aynı script 299 liraya belki dahada ucuza alınabiliyormuş kampanya adı altında. )
Bahsettiğiniz gibi gelişmiş özellikler mevcut değil. Admin paneli ile siteyi yönetmek tam bir eziyet diyebilirim. Ücretsiz dağıtılan wordpress/opencart gibi açık kaynak kodlu yazılımlar bile bu sistemden
%2500 kat daha gelişmiş.
Teknik destek ise parayı alana kadar süper

Ödemeyi aldıktan sonra karşı tarafta rahatlık oluşuyor ve aşina olduğunuz baştan savma davranış biçimlerine bırakıyor yerini.
Kısacası scripti satın aldım fakat
HİÇBİR ŞEKİLDE MEMNUN KALMADIM.
iyi forumlar dilerim.