Bulunduğum şehirde pek fazla büyük yemek firması yok. Olan da passaportpizza gibi. Sitesinden yemek sipariş etmek istediğimde online ödeme olmadığını gördüğümde sinirlenmiştim ve iletişim formundan "Sitenize online ödeme sistemi yapamamanızı büyük bir memnuniyetle tebrik eder, saçmalıklarınızın devamını dilerim." șeklinde mesaj göndermiștim.

Çok geçmeden temennimi hızla yerine getirdiler sağolsunlar =)