aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödenen para az değil.İşi bilmiyorsa, altından kalkamayacaksa, yiyemeyeceği şeyin altına yatmayacak.Parayı yerden toplamıyoruz.
Ben ürün satmıyorum.Parayı peşin ödeyip beğendiğim ürünü alıyorum.Adam bana eksi ticaret puanı veriyor.Böyle saçmalık var mı? Hakkımı asla helal etmiyorum.
Kardeş herkesi kendin gibi birşeylerin altına yatıyor sanıyorsun galiba. Botu bendenmi aldın banamı para ödedin ben sana sözmü verdim. Adam olana adam gibi gelene destekte oldum bir kaç mesaj yukarda görebilirsin diğer arkadaştan almasına rağmen. Alt tarafta görselde botu aldığım şart belli. Sana ister hizmet veririm ister vermem ki aldığın kişiye anlat derdin varsa seni bu duruma ben düşürmedim. Ben botu aldım ve kullanıyorum . Eksi ticaret puanı yememek istiyorsan alışveriş yapmadığın insanları yargılamayacak onlara eksi puan vermeyeceksin. Bot satışını bu şartlarla aldım. Ayrıca aldığınız kişi size destekte veremez verirse botu daha once ondan alan arkadaşlarımdan zaten anlarım keza yazılıma zarar verirse ham hali sadece onda olduğundan gene sorumlusu kendisidir. Kendi zaten beni mağdur etmeye çalışmış uyanıklık yaparken forum yonetimi tarafından olaya el koyulmuş ve haklılığım ispatlanmıştır. Şimdi gelip kendi vaat edip satışını yaptığı kişiler benim üstüme gelirken sinsi sinsi gelip müşterilerinin mesajları beğeniyor. Ben haklarını sattım demekle bu işler malesef olmaz. Aşağıdaki görseldede kendi lafıylada verdiği desteği 6 ay kadar ücretsiz olarak kendinden vermiş yani vermek zorunda değilmiş. E madem öyleyse onun müşterileri benden neden ücretsiz destek istiyorsunuz ? En kötü durumda bu forumdan belki uzaklaştırılırım ama buda size birşey kazandırmaz çünkü muhattabınız ben değilim. Velevki ben suçlu olsam bile benim kod bilgim olmadığını bir başkasına tamir ettirdiğimi kendiside biliyordu. Müşterilerini madem bu kadar çok düşünüyordu emin ellere satsaydı botu . Onun için bedelini odeyen herkese satabilirdi. Satış hakları diye bir konu açıp ben botu sattım demekle oluyorsa o zaman bende açtım ve sattım.

HAK konusuna gelirsek kardeş senin bende bir hakkın yok ancak benim hakkıma sen girdin. Asıl ben sana helal etmiyorum.

Buda bot satış konusunda aldığım şartlar

http://prntscr.com/ai8nn5

Not : Kendi satışımı yaptığım arkadaşlara ulaşmaları halinde desteklerini vereceğim. Şu an güncelleme yapılıyor yeni sorunsuz bir sisteme hepsini dahil edeceğim. taşındığım yerde net yok kısıtlı girebiliyorum ancak yaptığım işin arkasındayım. Özelden ulaşabilirler.