teethtoteeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla henüz ilk onay aşamasını geçmişsiniz, ikinci aşamada google amcanın siteniz hakkında ne düşündüğü ortaya çıkar.

Forumla alakalı olarak ben de herkes gibi aynı şeyi düşünüyorum, forumla boşa uğraşmayın, bir getirisi olmaz, emeklerinize yazık olur, tık oranları da bloglara göre çok çok azdır.
peki hocam ikinci aşama ne kadar sürüyor?