enver1818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar;

Zamanında adsense ile iyi bir bağım vardı 1 yıl felan düzenli ödeme vs aldım neyse.. şimdi merak ettiğim bir konu var benim adsense hesaplarım banlandı ufak bir hile yaptığım için elimdekilerin hepsi kapandı gitti. Epeydir kendi adımada adsense hesabı açmadım. Şimdi ben admoob başvursam sıkıntı olur mu ?

Daha önce adsense'den ban yiyip daha sonra admoob açıp uygulamalardaki reklamlardan para kazanan ödeme alan sıkıntı yasamayan varmı merak ediyorum ciddi bir yatırım yapmayı düşünüyorum boşa gitmesi sıfıra indirir beni..
daha önce 4 kere adsensede ban yedim 4 kerede yeni actim 1sene gectimi karalisteden cikion bilader