Ödenen para az değil.İşi bilmiyorsa, altından kalkamayacaksa, yiyemeyeceği şeyin altına yatmayacak.Parayı yerden toplamıyoruz.
Ben ürün satmıyorum.Parayı peşin ödeyip beğendiğim ürünü alıyorum.Adam bana eksi ticaret puanı veriyor.Böyle saçmalık var mı? Hakkımı asla helal etmiyorum.