r100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google'dan mail geldi sonunda. İlgili bölümü buraya yapıştırıyorum.

Genellikle her çeyreğin başında, özellikle de Ocak ayında tüm yayıncıların TBM'lerinde bir düşüş yaşanır.
Reklamverenler, çeyrek başlarında kampanya harcamalarını yeniden ayarlama eğiliminde olur
ve yılbaşı dönemindeki yoğun reklam yayını, yılın ilk 3 ayındaki reklam harcamalarını olumsuz yönde etkiler.
TBM'ler genellikle Nisan ve Mayıs'ta tekrar artmaya başlar.

Hesabınızı incelediğimizde, sizin gelirlerinizdeki dalgalanmanın da bu sezonluk trende olduğunu gördük.

Dolayısıyla kazançlarınızın, içinde bulunduğumuz çeyreğin ilerleyen zamanlarında tekrar artmaya başlamasını bekliyoruz.
Teşekkürler bilgi için.