Bu ay sonunda yeni sürüm yayınlanacak sanırım.
Yeni sürümde sorunların tamamı giderilmiş bir çok fix mevcut.
Yeni özelliklerde söz konusu.
Hayırlısı Olur İnşallah.
paneli kurduk ve yeni sürüm yayınlandı..tekrar tekrar kurmak gerekecekmi sıfırdan? yoksa bir update gibimi olacak..