Ben de ufuktan almıştım botu. Ufuk gerçekten mükemmel biri, botun herşeyi ile de sabırla ilgileniyordu. Ufuk askere gittiği için bu arkadaşa bir süreliğine devretmişti. Ancak arkadaş yazılım konusundan bilgili değil anladığım kadarıyla ve başkalarından yazılım desteği alıyor. Ufuk askere gittiğinden beri bu arkadaş bir kere güncelleme yayınladı onda da bir sürü hata vardı ve bir daha güncelleme vs. gelmedi. Ben arkadaşı kötülemek istemiyorum eminim iyi niyetlidir. Ancak yapamadı ve yapamıyor da.