Arkadaşlar neden yabancı içerik yapmıyorsunuz sayfalarınızı 3 4 kat dah afazla kazanabılecegınızı sızde bılıyorsunuz sonra neden az kazanıyoruz dıyorsunuz ilginç.
Doğru söylüyorsunuz da, yabancı olduğumuz yabancı içerik de nasıl başarılı olabiliriz. İçerik yazdırma ile bir yere varılacağını zannetmiyorum. İçerikleri kendim üretiyorum. Yabancı dil de yok mecburuz. Türkçe içerik üretmeye...