tam olarak ne öğrenmek istediğinize bağlı hocam

illa ki faydasını görürsünüz kursların
tavsiyem Xamarin tarzı cross-platform çalışabileceğiniz bir araçtan yararlanmak. bu sayede tek platformda çalışıp iki tarafa da ürün verebilirsiniz
Hocam geri donusunuz icin tesekkur ederim xamarini arastitacagim
LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:54 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:05 --
Bende ikiside var çok güzel kurslar.Torent olarakta var indirmek istersen,satın almak istersen kod girin yerine MARCH015 yaz 15$'a al...Bir şey sormak istersen özelden ulaş yardımcı olmaya çalışırım.
Sent from my iPad using Tapatalk
Hocam ilginize tesekkur ederim ozelden yazacagim
LG-E986 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi