bu firma Popunder reklamalrınamı iyi ucret oduyor yoksa bannerleremi. tr hiti yada yabancı hitemi iyi ucret oduyor.
bir şey daha sorucam. ben bu gun kayıt oldum reklamları ekledim 3 gun sonra 100 $ oldu diyelim paramı cekmek isdedim ucreti ala biliyormuyum
Ben sitemi sattığım için bu firmayı bayadır kullanmıyorum.
Pop'a daha iyi ücret ödüyordu.Net30 sistemiyle çalışıyorlardı sanırım yani ödemeni 30gün sonra alırsın.
http://prntscr.com/agmb58 ben deneme icin eklemistim bir ara 350 usd aldim sonrasinda 10 gun daha koydum 164 dolar var hesapta gecen seneden beri gondermemisler konuyu gorunce ordaki hesaim geldi aklima unutmustum ben pek tavsiye etmiyorum degisik bir firma.
O hesap hala duruyorsa ilgilenelim