adsensemi aldığım da aynen böyle almıştım, 10 yıl önce aldığım da önce onaylanmamıştı.. siteden kodları kaldırmamıştım reklamlar gözükmeye başlamıştı ve adsensem oldu, hala da var... tr.tc mi öyle bir uzantılı tek sayfalık bir html siteye onaylamışlardı.. peh neler değişti