Attığım maile, evet gerçekten bir düşüş var gerekli arkadaşlara yönlendirdim konuyu diye maille cevap verdiler bir hafta sonra. O arkadaşlar bakalım ne cevap verecekler merak ediyorum, burada da paylaşırım artık.