Sabit hat için bir kayıt cihazı alıp bilgisayarla eşleştirdiğinizde bu işlemi yapabilirsiniz zaten eğer yanlış anlamadıysam sadece bi kayıt cihazı lazım bunun için. Eğer santral için kullanmak istiyorsanız kaç hat varsa santralde ona göre 2-3 kanallı bir kayıt cihazı işinizi görecektir.