Arada sırada alıyorum güzel ayakkabı ve fiyatlarıda çok iyi. ama çin'den geldiği için korkuyorum. kansorojen madde içerir gibisinden. sonuçta vucüdüma temas eden birşey haliyle 2 kez düşündürüyor giyerken.
sizin düşünceleriniz ne bu tarz sitelerden tekstik,ayakkabı gibi ürünler alırken ve giyerken.