Hocam onları silersen bu seferde 404 hatası alırsınki oda tehlikeli. sana iki yol öneririm. kopi paste konuları silmeden editle.
ikinci yol onları bırak özgün yazıya devam et. ve nacizane tavsiyem 1000 tane kopya içeriğin olacağına 1 tane özgün olsun.
Çok sağolun hocam önerileriniz için.
Bende o mantaliteye sahibim; hep özgün yazdım, ilk kez bu duruma düştüm zaten. Kopya içerikle nasıl baş edeyim bilmiyordum, fikir almak iyi olur diye düşündüm.