Eklentide tüm ayarlamaları yapabiliyorsun. Hocam mesela FB için söyliyeyim. Şimdi 3 temel gönderim biçimi koyuyor. Image Post, Text Post diğeri de sanırım Link ile ilgili bir şeydi. Ayarlardan otomatik gönderme yapabilirsin. Tanıtım linki falan yok. Hatta link kısaltma servisinin apisini bağlarsan öyle de paylaşır. Zaten sana gösteriyor bir alan var %title% , %Surl% falan diyor yazının otomatik nasıl paylaşılacağını ayarlıyorsun. Image Post'ta otomatik Öne Çıkarılmış Görsel'i alıyor.
Güzelmiş teşekkür ederim, bir kaç eklenti daha bulursam JetPackten kurtulacağım yeniden. Jetpack güzel ama, çok yükleniyor siteye