Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıldır sovyetlerde yaşayan biri olarak gel kulağını ben çekim birazda =))

niye hiç bir işi kanununa göre yapmıyoruz peki hep biz haklıyız onlar hiç haklı değil demi ? tamam sen öğrencisin hak veriyorum peki biz ailesi olan bizler çocuklarımız burada büyüyor belarus dediğin ülke dünyanın en güvenli ülkelerinden birisidir ne mafyalar ne ağa babaları sınırdışı edildi paraları umrunda olmadı şimdi gelde pisle ülkeyi sonra ülkedeki bütün polisler türkler şöyle türkler böyle e adamlar haklı şimdi senin ülkenin kanunlarına ters bişey yaptığın zaman suçlu o yabancı değil mi ? çuvaldızı kendine iğneyi başka yere lütfen rica ediyorum tamam çok iyi demiyorum ama senden önce kimler geçmiştir o kapıdan ve senin yaptıklarının 3 katını yapmıştır bir düşün sen en küçüğüsün ne pislikler var artık oradan git teşekkür ederim
haddimi aştıysamda özür dilerim.
haklı olduğun bir konu var o da haddini aştığın. bunun sebebi ise önyargın.