İzmirliyim ama özledim valla okul gereği giresundayım ama buraya gönderim yapabilirmisiniz yani bozulması vs kaç gün olur hocam ?
VSP355g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Giresuna gönderim yapabiliriz, dün Artvine gönderim yapmıştık.Kutu içerisinde 4-5 gün dayanıyor hocam.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:29:05 -->-> Daha önceki mesaj 08:28:17 --
hava almadan paketlenmiş bir görsel atar mısınız, İskenderuna 2 günde gelir sanırım herhangi bir bozulma vb yaşanır mı ?
Görseli özel mesaj olarak ilettim, ek olarak kutu içerisinde 4-5 gün dayanıyor.