kulübeler oldukça pahalıdır arkadaşlar. kulübe fiyatlarını n11'den felan bir araştırın orta seviye kulübeler bile 400-500'e satılır.

köpek kulübeleri pahalıdır vesselam.

ben olsam 300 lira vermezdim belki ama atıyorum yarı fiyatını verirdim tamiri vs için 150 lira vs. sonuçta esnaf adam. ha adam kaldırıma koymuştur vesaire onun hatası ama çoğu esnaf mallarını satabilmek daha çok göz önüne sermek için kaldırımları işgal ediyor. bu hep yapılan birşey. dünyada kaldırıma eşya koyan tek kişi o değil.