Burada çoğu kişi esnaf olmadığı için yapıcı yerine kırıcı yorumlarda bulunmuş.
Bir hayvansever olarak petshop'lardan nefret ederim. Ama yinede orasının ailesine ekmek götüren bir annenin, babanın ekmek teknesi olduğunu unutmamak gerek diye düşünüyorum.
Eğer öğrenci iseniz ve bu meblağ ödemeyeceğiniz bir meblağ ise konuşup zararın belirli bir bölümünü karşılamayı teklif etmeniz size yakışan hareket olacaktır.
Eğer ödeyebilecek durumdaysanız bence zararı karşılayın, yada rakamın yüksek olduğunu düşünüyorsanız üşenmeden kendiniz bir camcı bulup getirin, yaptırın.