Şahsen sizi tanımam etmem kimseye bir gıcıklığım yok ama konuya daha önceden mühadil olmuş bir arkadaşın tarafsızca laflarından sonra o arkadaşın geçmişte patronu olduğunu öğrendikten sonra bana samimi gelmiyor tarafsız yaklaşım olayları.