En son yaşadığım olayı anlatayım istanbulda.

Kadıköy sahilde metronun kapanmasına 15-20 dk kala, midye yiyim dedim. 2-3 günde bir yerim zaten 10 liralık benim için gelenek haline gelmiş. Yağmurda yağıyor çok fazla kalmamış midyeci, buldum sonunda bir tezgah, adama dedim 10 liralık kafana göre aç. Adam başladı açmaya, muhabbet etmeye çalışıyor, memleket soruyor ne iş yaptığımı soruyor oralardan kendine pay çıkartıyor filan. Ben de kaç tane yediğimi saymadım, sonuçta kafana göre at dedim belki küçük atıyordur belki büyük. En son aç olan karnımın doyduğunu hissettim yeter hocam bu kadar dedim. Eleman saydı saydı saydı... sana 25 lira olsun, istersen kaç tane yedin sayabilirsin dedi. Öğrenciyim bir de tipten vs. belli oluyor durumum. Velhasıl, dışarıda tezgah açan insanlardan almak yerine, bu şekilde alıp evimde keyifle yemek daha makul gözüküyor.

Alınan midyelerin kaç günde tüketilmesi gerektiğine göre sürekli alım yapmayı düşünüyorum