fırsatçı esnafa hiç bir zaman para vermeyin arkadaşlar. az çok anlarsınız insanların iyi niyetini maduriyetini vs. ona göre karar verirsiniz.

gerçekten zarar etmişse karşılanır ama 300 liralık nasıl bir yuvaymış insanlar o paraya 1 ay ev kiralıyor