Benim başıma gelse büyük ihtimalle yufka gönüllülük yapıp verirdim parayı ama verilmemesi gerekiyor. Vermenizi önermem arkadaşlarında dediği gibi kaldırım babasının malı değil. Kaldırımdan bir köpek koşarak geçse ve çarpsa devirse kulübeyi o Zaman kimden alacak parasını? Kaldırımını işgal ettiği belediyeden mi?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:42:39 -->-> Daha önceki mesaj 10:39:53 --

Bu arada hangi şehirde oldu bu olay hocam?